Special

 

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

                     

 

 

به وبلاگ خودتون خوش اومدید نظرات و پیشنهادات شما باعث دلگرمی ماست

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

رنگین کمان هدیه ی کسانیست که تا آخرین قطره زیر باران میمانند

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

همه ی ما جزئی از بشریم ، اما همه ی ما انسان نیستیم

دکتر مرتضی مطهری       


            



نظرات شما عزیزان:

سحرطباطبایی
ساعت10:57---28 مرداد 1392
همیشه به یادت هستم اما شاهدی ندارم
بجز کلاغ بام خانه مان
که اوهم حقیقت را به تکه پنیری می فروشد...

سلام عزیز آپم


سحرطباطبایی
ساعت17:04---21 تير 1392
اندکی صبر کن سهراب ٬ گفته بودی قایقی خواهی ساخت.
قایقت جا دارد؟؟ من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم..


سحر طباطبایی
ساعت0:03---4 خرداد 1392
دست بر دلم نگذار !!

میسوزی....!!!

داغ خیلی چیز ها بر دلم مانده


سحر طباطبایی
ساعت1:38---3 فروردين 1392
چایت را بنوش
نگران فردا مباش
از گندمزارمن و تو
مشتی کاه می ماند برای بادها...
[گل][لبخند]


سارا
ساعت20:58---1 بهمن 1391
چقدر دلم میخواهد نامه بنویسم....

تمبر و پاکت هم هست....

و یک عالمه حرف....

کاش کسی جایی منتظرم بود....


سحر طباطبایی
ساعت20:30---20 دی 1391
من برای تو می میرم ...
تو فقط برایم تب کن !!
همین کافیست ...


سحر طباطبایی
ساعت10:17---15 دی 1391
وقتی عشق می آید کسی نمی بیند ، اما وقتی میرود همه می بینند. دوسیون

مریم
ساعت7:59---15 دی 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری می خواستم بگم اگه دوست داری بیا با هم تبادل لینک کنیم واگر مایل بودید مرا با نام گل رز لینک کنید . مریم .:

کلوب دی ال
ساعت9:02---10 دی 1391
لینک شدید

یلدا سلیمی
ساعت21:37---9 دی 1391
میای تبادل لینک؟
دوستت دارم
یه سری به وب من بزن
راستی یلدا هستم
اسم تو چیه؟
تبادل لینک یادت نره
دوستیابی یلدا


سحر طباطبایی
ساعت0:49---5 دی 1391
فرقی نمی کند بگویم و بدانی
یا نگویم و ندانی ،
فاصله دورت نمی کند
وقتی در خوب ترین جای اندیشه ام جا داری!


سحر طباطبایی
ساعت14:23---3 دی 1391
وقتی قطره های بارون از توی ابرها یکی یکی میپرن پایین"
شاید میخوان به من و تو یاد بدن"
گاهی وقتا باید برای خوشحال کردن دیگران
باید خودتو فدا کنی......


سحر طباطبایی
ساعت13:03---30 آذر 1391
بیا تا در بلندترین فرصت شبانه از هزار رنگی پاییز به یکرنگی زمستان برسیم...
http://www.persiancards.com/images/ecard/143.swf
یلدات قشنگ ای پیوسته در یاد ...


سارا
ساعت22:19---28 آذر 1391
شب یلدای من آغاز شد
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست
بی من یلدایت مبارک


سحر طباطبایی
ساعت11:25---27 آذر 1391
عکس
همه خوشحالند
تو کنار پدر ایستاده ای
من کنار مادربزرگ

همه می خندیم
بی آنکه گفته باشیم
سیب!!!!


سحر طباطبایی
ساعت0:01---26 آذر 1391
سلام عزیزم
لینکت کردم
خوحال می شم با نظراتت کمکم کنی
مرسی


shamila jOon
ساعت12:22---16 آذر 1391
slm agha reza webloge bahali dari age khasti b manam y sari bzan faghat khaheshan nadar dont forget
dar zemn bande ba tabadole link moshkeli nadaram inam adresame montazeretama
3pootra.loxblog.com


سارا
ساعت22:24---5 آذر 1391
میسی ممنون نظر لطفتونه خیلی خوشحالم کردین که سر زدین به امید دیدار

سارا
ساعت1:24---5 آذر 1391

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`




●̮̮̃•̃)
/█\
.Π.♥ ♥ ♥ ♥


sokot
ساعت14:31---29 آبان 1391

سلام سایتتون خیلی عالیه من ازش خوشم اومد

راستی خوشحال میشم بیاید به چت روم ما ..

حتما مارو خوشحال کنید

من رو. با اسم سکوت توی چت ملاقات میکنید

http://life2chat.com/chat/chat.php


یوسف
ساعت14:05---1 آبان 1391
لینک شما با موفقیت در وبلاگ ما قرار گرفت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 26 مهر 1398برچسب:,
ارسال توسط reza