گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

تصاویری جـالب و دیـدنی از شـکار لحـظه ها

 

...درادامه ی مطلب



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza

 


اخیراً خیلی به موضوع خودخواهی فکر کردیم. شاید چون این موضوعی است که خیلی از ما با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. مطمئن هستیم که این سوال، سوال خیلی از ماست، "آیا خودخواه بودن تمایل ذاتی انسان است؟" ممکن است بگویید که سیستم اقتصادی ما به طمع و خودهواهی پاداش می‌دهد و اینکه باوجوداینکه اولویت دادن به دیگران احساس خوبی به آدم می بخشد، اکثر ما علایق و تمایلات شخصی‌مان را در اولویت قرار می‌دهیم و در سطحی ابتدایی‌تر، اینکه زند گی روزمره‌مان را می‌سازیم، میزان خودخواهی ما را تعیین می‌کند.



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza

 

  

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

 

...درادامه ی مطلب



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza

 

 

این همسر اصلاح ناپذیر است

 

درست است كه آدم‌ها با ازدواج بيشتر عادت‌هايشان تغيير مي‌كند و اصلا شيوه زندگي و علايق‌شان هم با قبل تفاوت پيدا مي‌كند، اما باز هم عادت‌هايي وجود دارد كه نه تنها با گذشت زمان درست نمي‌شود بلكه ممكن است روز به روز شديد‌تر هم شود. در این مقاله با فهرست كوچكي از اين ويژگي‌هاي تغييرناپذير آشنا شويد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza

دلنوشته های زیبا از زنده یاد حسین پناهی

 

اینجا در دنیای من، گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند

دیگر گوسفند نمی دزند

به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند...

 

...درادامه ی مطلب



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza

 

زندگی عشقولانه شقایق دهقان و محراب قاسم خانی

 

خانواده نويسنده و بازيگر، همان‌ها كه سال‌هاست به ما خنده هديه مي‌دهند. خانواده‌اي با داستان‌هاي مخصوص؛ به ويژه قصه عروس جوان و دختر همسر اول آقاي نويسنده. شايد اول رويمان نمي‌شد بپرسيم، اما صميميت محراب و شقايق اين جرات را به ما داد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza

 

جلو توالت عمومی…آقا ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین.؟ پ نه پ ما سوسکیم اومدیم نهار

.

.

.

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza

 

انتشار تصاویر پشت صحنه فیلم تایتانیک

 

کمتر کسی است که اهل فیلم و سینما باشد و تایتانیک (Titanic)، محصول جنجالی سال 1997 آمریکا را ندیده باشد. تایتانیک فیلمی حماسی عشقی بود که با سرمایه گذاری کمپانی‌های پارامونت پیکچرز و فاکس و به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون ساخته شد. ماجرای فیلم داستان غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی زمان خود است و فیلمنامه تایتانیک آمیزه‌ای از واقعیت و افسانه ‌است.



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza

 

چگونه می توان بهترین همسر دنیا شد

 

مجله ایده آل:  روزگاری بود كه دختر‌ها در انتظار شاهزاده‌ سوار بر اسب سفید بالداری بودند كه از آن سوی ابرها سر و كله‌اش پیدا شود و آنها را به دنیای مورد علاقه‌شان ببرد. اما با گذشت قرن‌های متمادی ماهیت این شاهزاده‌ها به مرور زمان تغییر كرد. اینكه اول شاخ اسب‌هایشان محو شد یا بال‌هایشان مهم نیست و به هر حال امروز و در این روزگار دیگر خبری از این قبیل شاهزاده‌ها نیست. به قول مادربزرگ‌ها دوره آخرزمان  است. برگ‌های سرنوشت طور دیگری ورق خورده. زنان امروز جزئی از مردان اجتماع شده‌اند كه دیگر نه‌تنها در بسیاری از موارد از مردان كمتر نیستند بلكه قابلیت‌های بیشتری هم نسبت به مردان پیدا كرده‌اند. خلاصه اینكه یك خبر داغ و دست اول: «خانم‌ها توجه كنید كه با شرایط امروزی این مردان هستندكه به دنبال پرنسسی سوار بر اسب سفید بالدار می‌گردند.»

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza

 

 

در زمان‌ها‌ى گذشته كار پيدا مي‌شده

هم براى بنده، هم سركار پيدا مي‌شده!



تا شود آرام،اعصاب جماعت،پيش از اين

دست كم در دكه‌ها سيگار پيدا مي‌شده

 

...در ادامه ی مطلب

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط reza